#post 1

Assalamualaikum ;) Selamat pagi. Aku datang balik dengan new blog and new post. Post lama semua dah di-DELETE. Okay. Now nak tanya, kau orang semua sihat belaka? Haha. Sorry lah dah lama tak duduk dekat blog nii. Makin lama makin busy. Lagi-2 aku kan dah naik form 4. So, form 4 lagi banyak homework nak kena buat. Okay cun. Sebenarnya today aku tak ada topic pun nak share dekat kau orang. Just nak bagitahu blog aku, aku nak renew. And now aku dah renew. Yeaa, maybe tak tukar link. Sebab susah orang nak carii. Ouh sebelum aku terlupa, sesiapa yang aku pernah terkutuk dekat dalam blog ni, aku nak mintak maaf sangat-2. Maybe time tu aku terlalu ikut ego aku sampai nak kutuk-2 orang. Aku takpernah fikir pun salah laku aku dulu. Yeaa, memang dulu aku tak matang sangat, aku takdapat nak fikir panjang. Btw, sekarang ni aku dah boleh fikir mendalam sampai ke lubang cacing ;) Hihi, okay lah. Itu je aku nak sampaikan harini :D Maybe boleh jumpa aku lagi kot. Inshaa Allah.

Dear, C ;)
chumi heart anda ! :)

for you gaisssssssss.