#post2

Assalamualaikum dan saya kembali beraksi :)
Harini update sebab nak kecoh satu dunia yang saya dah dapat tawaran pergi KV!! Wahhhh~ Gembira takterkata rasanya :D Tapi rasa sayang pulak nak tinggalkan kawan-2 dekat sungai buloh niii. Hmmm, by the way aku rasa better aku tinggalkan sungai buloh untuk sementara waktu. Mana tahu aku boleh berubah bila aku berjauhan dengan kawan-2 aku dekat sini kan? Kita taktahu. Haha, okay. Sebenarnya aku terfikir-2 siapa lah nak jadi member aku bila aku masuk sekolah sana nanti kan. Mana ada orang nak berkawan dengan aku pun. Hmmm, siapa eh siapa eh? Tertanya-2 niiii! Aku berharap sangat takdapat kawan yang memilih. Aku nak kawan-2 yang macam sekarang, mereka ikut kepala aku. Okay done. Aku berdoa dekat Allah, yang aku akan boleh STUDY HARD bila aku jauh dari family. Aku akan buktikan dekat parents and adik beradik aku yang aku boleh hidup berdikari. Kay? Aku promise. Hmm, okay lah. Dah lewat malam ni. Aku kena masuk tidur. Gnite everybody! Lyou muchhh

Dear, C.
chumi heart anda ! :)

for you gaisssssssss.