#post 3

Asslamualaikum dan selamat sejahtera. Saya Joyah Gedik kembali beraksi dekat blogger ni. Maaf sebab dah lama takpostingg. Busy dengan kuliah ft asrama. Yelah. Orang dah masuk KV kan, mana taknya. HAHA! lol-,-BLA BLA, lari topic.
Okay then, sekarang tengah cuti sebab Raya Cina. HAPPY CHINESSE NEW YEAR! Aku dapat cuti seminggu. Korang acaner pulak? Dengar cerita ada yang cuti 3 hari je? Kasihan kasihan. Nak cuti lama? Meh sini duduk sekolah aku nak? Haha. Okayokay. Aku post kai ni just nak bagitahu yang aku rindu membabi dekat korang semua. Aku nak lepak macam dulu, nak gosip macam dulu. Boleh kan? Tapi siapa nak teman aku? Hmmmmmm. Pity me please :( Act aku nak kecoh pasal ASSIGNMENT! Apahal awal sangat kena buat assignment ni? Gila ke apa? Naik pecah kepala otak aku rasanya kalau macam ni teruihhh. Tapi takpe. Siapa siap assignment awal, dapat markah bonus. Gila lahhh! Btw, ada orang nampak boyfweng kita tak? OHHHH! Maaf. Saya dah tukar boyfweng. Saya couple dengan SENIOR kita lah. Haha bara bara bere bere. Terkejut tak? ALLAH MY GOD! Terkejut sangat hamba-Mu ini Ya Allah. Ngee. Okay done. Tangan aku pun dah letih. Semua aku dah bagitahu kan? Nanti nanti aku tulis lagi panjang kay? Goobye LOVEYOU muaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Lovee you BUDDIES.
chumi heart anda ! :)

for you gaisssssssss.